5 apr. 2012

Prajitura cu morcovi


Cine e Iepurila, care anul trecut, a dat iama in productia de morcovi din martipan, pe care i-am facut, topaind de bucurie ca erau parintii la noi, de Paste?

Se amesteca toate ingredientele:

- 400 gr. morcovi rasi
- 200 gr. faina
- 250 gr.zahar
- 2 lingurite bicarbonat de sodiu
- 1 lingurita praf de copt
- 1/2 lingurita sare
- 1 lingurita scortisoara macinata
- 4 oua
- 1 cana ulei
- 1 /2 cana sos de mere sau ananas macinat (poate fi din conserva)
- esenta de vanilie

Se toarna amestecul in forma unsa si tapetata cu faina, se coace  aproximativ 40 de minute in cuptorul preincalzit, la 200 °C.

Pentru glazura, se amesteca:

- 250 gr. zahar pudra
- 200 grame crema de branza (Philadelphia)
- 150 gr unt (la temperatura camerei)
- esenta de vanilie.

L-am presarat cu  nuca de cocos rasa, doar ca sa-mi fac "pofta ce-am poftit", nu de alta.

Morcovii  despre care ziceam, sunt facuti din martipan si chiar i-ar fi mancat vreun iepure, vazandu-i , dar am ajuns noi primii la ei.
Pasta de migdale am framantat-o putin, ca sa se poata modela usor, adaugand colorant alimentar (rosu si galben) pana am obtinut culoarea dorita.
Coditele fistichii (din fistic, adica) le-am pus pentru ca de sarbatori nu ramane nimeni morcovit.

Iar anul asta suntem cu totii bucurosi si luminosi, in asteptarea Sfintelor Sarbatori.


Sa auzim numai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu